Интересни факти за марката Мошино - Moschino

Интересни факти за марката Мошино - Moschino

Moschino е една от най-големите италиански модни къщи открояваща се с ексцентрични стилове и магическа палитра цветове.

Как започва всичко? 

През 1983 г., Франко Москино напуска работата си като илюстратор при Джани Версаче и създава своя собствена марка отличаваща се с своят ексцентричен стил. Франко привлича внимание към себе си и своята марка чрез своите кампании за социална осведоменост и критика към модната индустрия. След неговата смърт Росела Джардини става творчески директор и изпълнява тази длъжност до ден днешен. Тя успява да запази стила и философия на Moschino, който е базиран на поп културата, непроменена в продължение на 28 години.

Модни линии Moschino

  • Moschino е основната линия за мъже и жени;
  • Moschino Cheap and Chic е второстепенна дамска линия, лансирана през 1988 г .
  • Love Moschino - дамска и мъжка линия Moschino Jeans от 1986 г., променена през 2008 г. Освен модата, тази марка е водеща като етикет на аромати със своите дванадесет парфюма.


Някои от техните аромати на линия Cheap & Chic са вдъхновени от Olive, момичето на Попай Моряка. Всичко, което създава тази марка, най-добре подхожда на личността й - разбира се, ако облича нещо различно от обикновената си червена и черна комбинация. Всичко е свързано с момичешки, парадиращ, но все пак провокативен външен вид.
Същото е и с идентичността на тяхната марка и рекламата. Точно това ги прави разпознаваеми и различни от останалите модни марки. Moschino се отличава от другите луксозни марки, които изглеждат почти еднакви, когато ги сравнявате с тази италианска марка. Дизайнът на логото на Moschino е прост - чисти, удебелени букви с пълното име на марката, цвят, който се променя в зависимост от нуждите (златен, черен, червен) и често има сърце, което се появява върху опаковка на техните парфюми, дизайна на чанти Love Moschino или дрехи като дамски блузи, дънки и др. Чрез своята марка те се опитват да ни кажат да сме модерни, но никога жертва на модата. 

 

Източник: brandingmag.com