Често задавани въпроси
- Как да направя поръчка?
- Трябва ли да се регистрирам, за да направя поръчка?
Не е задължително да имате регистрация, можете да пазарувате като гост.
В случай, че решите да се регистрирате можете да се възползвате от редица предимства като:
- Въвеждане на различни адреси за доставка
- Следене на поръчките ви и статус на изпълнение
- Абониране за промоционални кампании, промо кодове и ваучери с отстъпки
- Мога ли да избера с кой куриер да ми бъде доставена поръчката?
Да, предлагаме доставка с нашите партньори Спиди и Еконт. Препоръчваме Ви да обърнете внимание при изписването на адрес за доставка, дали желаете да бъде до личен адрес или офис на Спиди или Еконт.
- Мога ли да заплатя поръчката си карта?
Да, предлагаме сигурен начин за плащане с банкова кредитна/дебитна карта посредством криптирана връзка чрез платформата на Stripe.
- Как мога да върна закупен артикул?
В пратката си, всеки наш клиент ще открие бланка „ ФОРМУЛЯР ЗА ВРЪЩАНЕ НА ПРОДУКТИ“, трябва да бъде попълнена и върната към нас заедно с продукта. Задължително трябва да прикачите бланката с описание на артикула и касовия бон прикачен към нея. Ние ще възстановим сумата на върнатите продукти по банкова сметка посочена от Вас, в рамките на 14 дни от изпращането им обратно към MISMO.BG
- В какъв срок се изпълняват поръчките?
Поръчките се изпълняват и доставят в срок от 1 до 2 работни дни.
- Стоките оригинални ли са?
Да, всички стоки предлагани от MISMO.BG са 100% оригинални! Нашият магазин работи единствено и само с доказани и проверени доставчици на маркови дрехи.