Често задавани въпроси

  1. Как да направя поръчка?
Изберете желания от Вас артикул, маркирайте размера, който желатаете.
Избирате бутон “Добави в количка”, ако желаете да продължите с пазаруването,
Избирате бутон “ Купете сега”, ако сте избрали артикули и желаете да преминете към финализиране на Вашата поръчка.

 

  1. Трябва ли да се регистрирам, за да направя поръчка?

Не е задължително да имате регистрация, можете да пазарувате като гост.

В случай, че решите да се регистрирате можете да се възползвате от редица предимства като:

  • Въвеждане на различни адреси за доставка
  • Следене на поръчките ви и статус на изпълнение
  • Абониране за промоционални кампании, промо кодове и ваучери с отстъпки

 

  1. Мога ли да избера с кой куриер да ми бъде доставена поръчката?

Да, предлагаме доставка с нашите партньори Спиди и Еконт. Препоръчваме Ви да обърнете внимание при изписването на адрес за доставка, дали желаете да бъде до личен адрес или офис на Спиди или Еконт.

  1. Мога ли да заплатя поръчката си карта?

Да, предлагаме сигурен начин за плащане с банкова кредитна/дебитна карта посредством криптирана връзка чрез платформата на Stripe.

  1. Как мога да върна закупен артикул? 
Всеки клиент получил покупката си, има възможност в 14 дневен срок след получаване й да върне артикула във вида, в който я е получил ( етикет и опаковка)

В пратката си, всеки наш клиент ще открие бланка „ ФОРМУЛЯР ЗА ВРЪЩАНЕ НА ПРОДУКТИ“, трябва да бъде попълнена и върната към нас  заедно с продукта. Задължително трябва да прикачите бланката с описание на артикула и касовия бон прикачен към нея.  Ние ще възстановим сумата на върнатите продукти по банкова сметка посочена от Вас, в рамките на 14 дни от изпращането им обратно към MISMO.BG

  1. В какъв срок се изпълняват поръчките?

Поръчките се изпълняват и доставят в срок от 1 до 2 работни дни.

  1. Стоките оригинални ли са?

Да, всички стоки предлагани от MISMO.BG  са 100% оригинални! Нашият магазин работи единствено и само с доказани и проверени доставчици на маркови дрехи.